-
- Vakgebieden
- Accountant
- Acquisiteur
- Adviseur
- Bedrijfstrainer
- Coach
- Commercieel expert
- Headhunter
- HR adviseur
- HRM Consultant
- ICT Adviseur
- Interim
- Interim-manager
- Management Coach
- Management Consultant
- Marketing Adviseur
- Mediator
- Organisatie adviseur
- Projectmanager
- Relatiecoach
- Spreker
- Trainer
-
John Sluiman John Sluiman & Partners, Consultancy en Coaching, Malden
Uw uitdaging in het huidige tijdperk is gelegen in uw kans met nieuwe inzichten en elan een krachtige groeiontwikkeling door te maken zow...
0 reviewsBekijk het profiel
-
Maike Hubers Blink HR, Sint Agatha
Mijn specialisme HR interim werk en coaching
0 reviewsBekijk het profiel
-
Emmy van dijk Finding You, Groningen
Begeleiding voor mensen die op persoonlijk vlak vast lopen en simpel gezegd 'Graag weer goed in hun vel willen zitten'. Als lifecoach ga i...
0 reviewsBekijk het profiel
-
Nancy Verheijen Oog & Blik, Westerbeek
Waar ga ik voor.... "Mensen er toe zetten, dat ze doen, wat ze willen - kunnen - mogen - moeten doen met hun leven!" Ik gun het iedere...
0 reviewsBekijk het profiel
-
Lisanne Peters Kruispunt Consulting, Cuijk
Ik ben senior coach en consultant, gericht op persoonlijke ontwikkeling en teamversterking. Mijn klanten beleven mij als professioneel, he...
0 reviewsBekijk het profiel
-
Audrey Breijman AU3 Consultancy, Utrecht
Of het gaat om het tijdelijk versterken van een project of organisatie, of om het realiseren van individuele - en gezamenlijke doelstellin...
0 reviewsBekijk het profiel
-
Laura Grob Mindful Matters, Amsterdam
Ik ben geboeid door wat mensen beweegt. Strategisch, praktijkgericht en betrokken. Opdrachtgevers waarderen de veilige en prettige leero...
0 reviewsBekijk het profiel
-
Gertrud de Witte Esenzia, Haarlem
Ik help hoger opgeleide professionals (ca. 30-49) hun werkgeluk te (her)vinden, zodat zij weer plezier, succes en balans hebben in werk en...
0 reviewsBekijk het profiel -
Elze Aartman EA-Coaching, persoonlijke- en loopbaancoaching, Voorhout
Als je hetzelfde blijft doen wat je altijd deed, zul je hetzelfde krijgen wat je altijd kreeg. Dat wat er is, of is gebeurt, kunnen we nie...
0 reviewsBekijk het profiel
-
Eef Huiser Commpass Coaching, Lemmer
Ik help medewerkers die worstelen met hun werk en werkgevers / leidinggevenden die "worstelen" met hun medewerkers. Mijn begeleiding kan b...
0 reviewsBekijk het profiel
-
Edith Helwegen Serenity Coaching, Horn
Ik help bedrijven met het besparen van verzuimkosten. Dit doe ik door medewerkers vitaal te houden op het gebied van gezondheid, ontwikkel...
0 reviewsBekijk het profiel
-
John Bindels Symion, Apeldoorn
In deze tijd van reorganisaties, innovaties en recessies, zorg ik als bedrijfscoach voor rust en structuur in je bedrijf. Er ontstaan mome...
0 reviewsBekijk het profiel
-
Natasja van der Berg Vraag Zoekt Antwoord, Zutphen
Ik geloof dat het kennen van je kracht en hierop durven vertrouwen essentieel is. Ik denk ook dat iedereen zo’n vuur in zich heeft. De k...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!

Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .