Werkgebied

Tenierstraat 4
7204 CB Zutphen

marcella_utermohlen@hotmail.com

Marcella Utermöhlen

Functie
Support
Locatie
Zutphen

Ik ben ervaren in het bieden van administratieve- en secretariële ondersteuning, in planning en organisatie van diverse activiteiten, in het faciliteren en het coördineren van projecten.

Ik ben graag de spin in het web, klantgericht, accuraat, organisatorisch sterk en resultaatgericht.

Ik ben bedreven in het ontwikkelen en verbeteren van automatiseringssystemen en opleidings- en/of projectadministraties.

Ik ben tevens inzetbaar als redactioneel eindverantwoordelijke voor websites en overige publicaties.

Ik vervul graag een rol in Facility Management, Managementondersteuning, in het plannen en organiseren.

score 0%
Beoordeling
0 reviews
score 0%
Algemene indruk
score 0%
Deskundigheid
score 0%
Prijs/kwaliteit verhouding
Toon volledig rapport
Werkervaring/uitgelichte projecten
Bedrijf
Oosterberg B.V.
Functie
Directie assistent
Periode
January 2014 - Huidig
Beschrijving
Ondersteuning van de directie van de groothandel in ijzerwaren
Bedrijf
Nederlands Bakkerij Centrum
Functie
Management ondersteuning, planning, scholing, commerciële binnendienst
Periode
March 2010 - October 2013
Beschrijving
Verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van trainingen, opleidingen en evenementen voor de bakkerijbranche en het regelen van de daarbij behorende faciliteiten, het beheren van de administratie en het verzorgen van communicatiemiddelen. Coördineren van projecten o.a. subsidieprojecten.
Dit in combinatie met ondersteuning van de afdeling Productbeoordeling & Procesadvies en de Commerciële Binnendienst.
Bedrijf
Stichting Philadelphia Zorg
Functie
Coördinatie en secretariaat van Personeel, Organisatie & Opleidingen
Periode
June 2005 - January 2010
Beschrijving
Het verrichten van ondersteunende en secretariële werkzaamheden, als afhandelen telefoon, email en post, agendabeheer, notuleren en verslaglegging van o.a. managementteamoverleg, opstellen en redigeren van stukken en het bijhouden van de administratie.

Verantwoordelijk voor de planning, organisatie en (financiële) administratie met betrekking tot in- en externe trainingen en opleidingen voor zorgmedewerkers van de Philadelphia organisatie.
Compleet overzicht ervaring
Opleidingen
Instelling
Saxion Hogescholen
Opleiding
Facility management
Periode
1998 - 2002
Omschrijving
Bachelor met als specialiteit: consumentenzaken
Compleet overzicht opleiding
Reviews

Er zijn nog geen reviews.

Schrijf een review